Furcsa a felvetés, mert miért is lenne érdeke a szerviznek, hogy otthagyjon? Azonban az élet sokszor ilyen dolgokat produkál. Olvasd el, mi történt ügyfelünkkel, és hogyan lehet megelőzni azt a meglepetést, amikor a szerviz összepakol és elhagyja a terepet!
A magára hagyott ügyfél számára nem marad más, mint a dilemma. Vajon akkor most kit kell hívni központi porszívó javítás?
Hogyan lesz újra hibátlan a központi porszívó működése és mi a garancia arra, hogy a következő szerelő elvállalja és el is végzi a javítást? Egyáltalán, hogyan kerülhető el az a kényelmetlen helyzet, amikor magára marad egy technikai problémával, – sőt, amikor nem csupán másra van utalva, de a megoldásig nem is tudja használni a berendezést?
De miről is van szó?
A francia központi porszívó készülék meghibásodott. A kiérkező szerelő némi vizsgálódás után kijelentette, hogy a hiba nem a készülékben van, hanem a beépített rendszerben. Ezzel ki is fordult az ajtón, mondván, hogy a továbbiakban nem tud segíteni, mert a rendszer felépítése és karbantartása nem az ő asztala.
Szeretném tisztelettel ráirányítani figyelmét, arra a korábbi posztjainkban már részletezett tényre, hogy a központi porszívó rendszer legalább két részből áll. A porszívó készülék egyszer, ami a falon figyel, illetve a nagyobbrészt csővezetékekből álló hálózat, ami a készüléktől a fali csatlakozókig fel van építve. Ennek jó része a falban vagy a padló alatt húzódik, beépítve. Kibontani sok esetben költséges és kényelmetlen.
A két rész szervesen összedolgozik, a csővezeték hálózat méretéhez választjuk a készüléket, a rendszer tervezésekor jó esetben a készülék kiválasztása is aktuális. Ezért, ha külön tervezi és kivitelezi, az bizony nem a legjobb recept. Előfordulhat, hogy a szerelvények beépítését végző szaki véletlenül hibázik, de az csak később derül ki, amikor a készülék is beadja a kulcsot. Ilyenkor a készülék szerviz széttárja a kezét, hogy hát na, keresse a hibát az, aki szakszerűtlenül dolgozott…
Ez nem teljesen korrekt a részükről. Az igazi tapasztalatokkal rendelkező szakember ugyanis némi tájékozódás után meg tudja mondani a hiba okát, sőt ki is javítja azt. A készülék szerviz hozzáállása ezért ebben az esetben megkérdőjelezhető. Magyarul szépen bajban hagyták az ügyfelüket, csak mert éppen nem ők szerelvényeztek előzőleg.
Itt kerültünk képbe. A helyszínre érkezve csőkamerás vizsgálattal megkerestük a problémás részt és kijavítottuk a hibát. A háziaknak szerencséje volt, mert a rendszer olyan részén kellett javítani, amely hozzáférhető volt bontás nélkül. Ettől akár rosszabb is lehetett volna.
Mindenesetre, ha központi porszívót tervez, akkor érdemes olyan kivitelezőt választani, aki a teljes rendszer beépítését elvégzi. Kár külön kezelni a szerelvényeket és a készüléket. Ha így tesz, akkor egy kézben tarthatja a tervezést, a beépítést és a karbantartást. Így nem csak a készülékre kap garanciát, hanem a rendszer egészének hibátlan működésére is. Ráadásul nem lesz egymásra mutogatás adott helyzetben, ezért egyszerű az ügyintézés.
Ráadásul tapasztalt szakmaisággal rendelkező kivitelezőt választva tökéletesen együttműködik a szerelvényrendszer és a készülék, így minimális lesz az esélye egy ebből adódó meghibásodásnak.
Központi porszívó javítás – Kényelme érdekében forduljon hozzánk, mi pontosan így dolgozunk.
Megyeri Ildikó Vácról küldte ezt a véleményt:
„Kevés olyan szervizessel találkoztam aki pontos, kedves, precíz és a karbantartással kapcsolatos dolgokra is felhívja a figyelmet.”