Így vásárolhat
Általános Szerződési FeltételekÁltalános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a
Cégnév: G-TA Kft.
Székhely: 1096 Budapest, Haller u. 32-40.
Telefon: 06-1/219-5447
Fax: 06-1/219-5448
Adószám: 14698200-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-915685
e-mail: g-ta(kukac)hdsnet.hu
web: www.g-ta.hu , www.g-ta.hu/webshop
a továbbiakban: Szolgáltató,
és a G-TA Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél,
a továbbiakban: Ügyfél vagy Felhasználó
jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
A Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek.
Az Ügyfél lehet:
Magánszemély (fogyasztó): a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, valamint cég, egyéni vállalkozás, közület, intézmény, stb.: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró nem természetes személy.

1. Az ÁSZF hatálya:
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.g-tashop.hu weboldalon (a továbbiakban: webáruház vagy weboldal) található elektronikus áruházon keresztül történik. A szerződés a felek között magyar nyelven jön létre. A webáruház szabadon látogatható. A webáruház szolgáltatásait Ön, mint Ügyfél jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF -ben foglaltakat. Az ÁSZF ezen oldal tetején található nyomtató ikonra kattintva kinyomtatható!
2. Raktárkészlet információ:
Webáruházunkban található termékeink nem mindegyikét tartjuk raktárkészleten, így előfordulhat, hogy a kiválasztott termék azonnal nem érhető el. Ebben az esetben a szállítási határidő külön megegyezés tárgyát képezi.
3. A vásárlás menete:
1. A termékeket a “Kosárba tesz” gombra kattintva gyűjtheti össze.
2. A Kosár modulnál megnézheti az általa kiválasztott termékeket, valamint az árat és az értéket.
3. Az “Kosár megjelenítése” link -re kattintva bármikor megtekintheti a Kosár részletes tartalmát!
4. A mennyiség módosítását átírással, és a módosít gombbal, végezheti el, ill. a tételek törlésére is van lehetőség!
4. Új vásárló:
1. Az Ügyfélnek lehetősége van regisztráció nélkül vagy regisztrált vásárlóként használni a webáruházat.
2. Az adatai megadása után megrendelheti a kiválasztott terméket/termékeket. (A megadott adatok módosítására van lehetőség a legutolsó lépésig, a megrendelés elküldéséig!)
3. Ellenőrizze az adatokat!
4. Válasza ki a fizetési módot.
4. “Az Ön vásárlói üzenete” rovatban közölheti egyéb kéréseit, szállításra vonatkozó igényeit.
5. Ezután már csak a megrendelés elküldése van hátra, melyről automatikus e-mailt kap visszaigazolásként. A visszaigazoló e-mailben áttekinthetők a megrendeléssel kapcsolatos információk, link segítségével egy kattintással elérhető az ASZF, mely kinyomtatható illetve ismét áttekinthetők a szállítási feltételek!
Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket ill. a Szállítási feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
5. Visszaigazolás:
A visszaigazolás csak a rendelés megérkezését jelenti, mely tartalmazza a megrendelt termékek árát, értékét, valamint a megrendelés sorszámát, melyre később hivatkozni tud.
Miután a Szolgáltató feldolgozta megrendelését, az ügyintézője felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel a kiszállítás várható időpontjával kapcsolatban. A kiszállítás, a Szállítás menüpontban leírtaknak megfelelően történik, melynek részletei az ügyintéző és az Ügyfél közötti kapcsolatfelvételkor még egyszer egyeztetésre kerülnek.
6. Számlázási és fizetési módok:
1. Készpénz (A szolgáltató telephelyén készpénzben.) 2. Utánvét (Szállítói/postai kiszállítás esetén, átvételkor készpénzben.) 3. Átutalás (Csak előzetes megállapodás alapján lehetséges.) 4. Előreutalás (A szállítást megelőzően pro-forma számla alapján, előre történő átutalással. Az árut csak az összeg megérkezése után áll módunkban elküldeni.)
7. A vásárlástól való 14 napon belüli elállási jog:
Az Ügyfélnek mint fogyasztónak (magánszemély, természetes személy) jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül a termék / dolog vásárlásától elállni. A fogyasztó az elállást jelezheti e-mail -ben, telefonon, postai úton és személyesen is. A fogyasztónak az elállási jogot a termék Ügyfél általi átvételének napjától (vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától) kezdve 14 napon belül gyakorolhatja! E lehetőséget a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet biztosítja a fogyasztó számára.
A vételi szándéktól való elállás esetén a vételárat és a kiszállítás költségét haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Szolgáltató, amennyiben a Fogyasztó visszaszolgáltatta a terméket a Szolgáltató részére. Amennyiben a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot igényelt, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Az termék visszaszállításával, visszajuttatásával kapcsolatos költségeket az Ügyfélnek kell viselni.
Az Ügyfél a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Amennyiben visszaküldés után kiderül, hogy a termék nem rendeltetésszerűen volt kipróbálva (vagy hiányoznak egyes tartozékai), a Szolgáltató kártérítést követelhet az Ügyféltől a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt! Az elállás joga nem gyakorolható olyan termék értékesítése esetében, amely a vevő személyéhez kötött, illetve amelyet a vevő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (vágtak méretre) ilyen termék a tömlő.
A 45/2014. (II. 26.) fogyasztói szerződésekre vonatkozó kormányrendelet hatálya nem terjed ki az Ügyfélre akkor, ha az Ügyfél cég, egyéni vállalkozás, közület, intézmény, egyéb nem természetes személy.
8. Felelősség korlátozás:
A webáruházon keresztül történő vásárlásnál az Ügyfél elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait. A weboldalon megjelenő képekért, előre nem kiszámítható árváltozásokért (árfolyam ingadozás, beszállítói árváltozás) felelősséget nem vállal a Szolgáltató! Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. A Szolgáltató nem felel az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért. (Vírus, szoftverhibából, szerver meghibásodásból, illetve egyéb internetes hibából).
Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállal a Szolgáltató felelősséget, ill. a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, a feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A Szolgáltató jogosult a tranzakció lebonyolításától (a megrendelt termék leszállításától) mindenféle következmény nélkül visszalépni! A Szolgáltató jogosult, a vásárlás feltételeit, szabályait és a jelen ÁSZF -t bármikor egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
9. Tájékoztatás:
A Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek és nem kerül iktatásra!
10. Az internetes tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:
Cégnév: Alphadesign Bt.
Székhely: 4400 Nyíregyháza, Csipke u. 14.
Adószám: 20156990-2-15
Cégjegyzékszám: 15-16-086190
E-mail: info@alphadesign.hu
Mobil: +36 305 658 658
11. Garancia, jótállás:
Forgalmazott termékeinkre kötelező jótállásról a 151/2003.(IX.22), 97/2014(III.25) kormányrendeletek rendelkezései az irányadók. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadóak.
Kérjük, hogy a garanciajeggyel ellátott termékek átvételekor kapott garancialevelet őrizze meg a jótállási és szavatossági jogok érvényesítéséhez!
Nem érvényesíthető a jótállási igény ha a meghibásodást:
– nem rendeltetésszerű vagy a használati utasítástól eltérő használat okozta,
– nem megfelelő szállítás vagy tárolás okozta,
– környezeti vagy a készüléken kívül álló ok (pl. nem megfelelő hálózati feszültség, hosszabbító, áramfejlesztő, stb.) okozta,
– vagy a készüléket a garancialevélben szereplő szakszervizeken kívül már más is javította,
– illetve ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból.